ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

انهدام ۲ تیم تروریستی وابسته به داعش توسط نزاجا در مرزهای غربی کشور

ر

 به  گزارش صد خبر   امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، از انهدام 2 تیم داعشی که قصد نفوذ به کشورمان را داشتند، خبر داد و گفت که اخیراً دو تیم وابسته به گروه تروریستی داعش که قصد نفوذ از غرب کشور را داشتند، توسط رزمندگان نیروی زمینی ارتش متلاشی شد.

وی در تشریح جزئیات انهدام این تیم تروریستی اعلام کرد: از این تیم‌های تروریستی تعداد زیادی جلیقه انتحاری و تجهیزات انفجاری کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی ارتش تاکید کرد: داعش تهدید جدی برای جمهوری اسلامی ایران نیست و نمی‌تواند مرزهای ایران را تهدید کند. البته استراتژی ما برای مقابله با داعش انهدام آنها پیش از رسیدن به مرزهاست.

امیر پوردستان با تاکید بر اینکه قبل از آنکه گروه‌های تروریستی به مرزهای‌مان نزدیک شوند آنها را از بین می‌بریم، خاطرنشان کرد: ما تحرکات گروه‌های تروریستی را فراتر از مرزهای‌مان رصد می‌کنیم و از لحاظ اطلاعاتی هم سوار برگروه‌های تروریستی هستیم و از تحرکات آنها نیز با خبریم.

0 1000"موشک غول پیکر قدر" آماده "پاسخ دندان‌شکن" به اسرائیل؟

 به گزارش  صد خبر  ؛  رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا به صورت سراسری صورت گرفت و نهایتا با موفقیت به پایان رسید که البته بازتاب های مختلفی داشت. 

یکی از نقاط قوت این رزمایش شلیک همزمان موشک‌های زمین به زمین کلاس "قیام" و "قدر" بود که در آن موشک‌ها از نقطه ای در "شمال کشور" شلیک شد و به نقطه ای در  "جنوب کشور" اصابت کرد. البته "قدر" یک موشک راهبردی به حساب می آید که بسیار حائز اهمیت است.

با مصرف پیاز مشکلات تیروئید را درمان کنید

این سبزی به دلیل خاصیت ضد میکروبی قوی میتواند به منظور پاک سازی پوست از باکتری ها مورد استفاده قرار گیرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،پیاز خواص درمانی مفیدی برای رفع پرکاری و کم کاری تیروئید دارد با میکروب زدایی قوی تاثیرات مثبت زیادی روی سلامتی افراد مصرف کننده میگذارد اگر به عارضه های مختلف در تیروئید دچار هستید پیاز مصرف کنید.
پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیجات شناخته شده مورد استفاده انسان است و پیاز می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای بسیاری از بیماری ها و حفظ سلامت بدن استفاده شود.
دراین ماده غذایی مواد مغذی کربوهیدرات، پروتئین های گیاهی و اندکی چربی به وفور دیده می شود. اما دلیل واقعی خوردن پیاز آن است که پیاز منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است که آن را به یک گنج خوراکی تبدیل کرده است.
بسیاری از ویتامین ها، مواد معدنی،عناصر کمیاب و هورمونهای گیاهی در پیاز یافت می شوند از جمله این ویتامین ها و مواد معدنی میتوان پتاسیم، گوگرد، ویتامین های K ,C,B1,B2  و بتا کاروتن را نام برد همچنین پیاز در بدن مانند انسولین عمل می کند.
این سبزی به دلیل خاصیت ضد میکروبی قوی میتواند به منظور پاک سازی پوست از باکتری ها مورد استفاده قرار گیرد. در داخل پیاز اسید فسفریک وجود دارد که موجب بهبود گردش جریان خون می شود به همین دلیل یک درمان سنتی فوق العاده عالی برای درمان غده تیروئید است.
شب ها قبل از رفتن به رختخواب، یک پیاز قرمز را از وسط دو نصفه کنید به طوری که آب پیاز از هر نیمه آن خارج شود. با استفاده از نیمی از پیاز با انجام حرکات دایره ای در ناحیه غده تیروئید گردن خود را ماساژ دهید.
پس از ماساژ گردن با پیاز بدون شستن گردن خود به رختخواب بروید به طوری که آب پیاز در تمام طول شب بر روی گردن شما باقی بماند که این امر باعث تحریک و بهبود عملکرد غده تیروئید به طور طبیعی شود.

تسلیت

دیــــــگر آن خـــنـده ی زیــــبا بـــه لــب مــــــولا نـیـست
هــمه هـستـنـد ولــــی هـیــــچکـــسی زهـــرا نـیـست
قـــــطره ی اشــک عـــــلی تـــا بـــه تــه چـــاه رسـیــد
چـاه فــهــمیــد کـه کـسی هـمچو عـــلی تنها نـیـست
یـازهـــرا . . .

Image result for ‫شهادت حضرت فاطمه‬‎

درمان گرفتگی رگ های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  برای بازشدن رگ های قلبتان فقط کافی است روزی نصف استکان معادل 30 CC از این شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید ؛ تا به کلی برطرف گردد. 
ادامه مطلب ...

تصاویر لحظه شلیک موشک بالستیک قدر H از ارتفاعات البرز منتشر شد.

رزمایش موشکی سپاه پاسداران

تصاویر لحظه شلیک موشک بالستیک قدر H از ارتفاعات البرز منتشر شد. 

ادامه مطلب ...