ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور فرماندهان ارشد نظامی در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور فرماندهان ارشد نظامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
گفتنی است؛ در این مراسم سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرتیپ نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نهاجا و سایر مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند.
افزودنی است؛ در این مراسم یگان‌های پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.
همچنین؛ در این مراسم، انواع تجهیزات نظامی نیروهای مسلح کشورمان، به نمایش درآمدند.

رونمایی از موشک سطح به سطح ذوالفقار

رونمایی از موشک سطح به سطح ذوالفقار

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رژه امروز نیروهای مسلح که در بندرعباس صورت گرفته سامانه موشکی سطح به سطح ذوالفقار رونمایی شد.

گفتنی است رژه نیروهای مسلح از صبح امروز در سراسر کشور و از جمله بندرعباس برگزار شد.

اقتدار تسلیحاتی، ابزار قدرت هر کشوری است

کشور ما دشمنان شروری دارد/ توان دفاعی خود را افزایش می‌دهیم

سردار سرتیپ "سید مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ساز و کار و اهمیت ارتقا توان دفاعی جمهوری اسلامی عنوان داشت: کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آن‌ها قدرتمند بودن است.
وی افزود: یکی از ابزار قدرت در  هر کشور و نظامی، قدرت و اقتدار نظامی و تسلیحاتی است و خوشبختانه جمهوری اسلامی در این مولفه بسیار قدرتمند است و همینطور که در گذشته یک روند موفقیتی را داشتیم در آینده نیز ادامه خواهد داشت
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مسئله پیشرفت در همه عرصه‌ها از جمله عرصه نظامی باید رخ دهد و امید است که این پیشرفت هرچه بیشتر رخ دهد.
انتهای پیام/

تمام منافذ حیاتی دشمنان را از ایران و خارج آن با شدت هدف قرار می‌دهیم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توان نظامی ما به حدی است که می‌توانیم همه منافذ حیاتی دشمنان را با هر شدت و توانی مورد هدف قرار دهیم.
تمام منافذ حیاتی دشمنان را از ایران و خارج آن با شدت هدف قرار می‌دهیمبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در شبکه خبر طی سخنانی اظهار داشت: بعد از جریان دستگیری نظامیان آمریکایی در اطراف جزیره فارسی توسط سپاه، آمریکایی‌ها در رفتار خود یک اضطراب نشان می‌‌دهند و از طرفی هم ایران‌هراسی را در دستور کار خود دارند تا فلسفه‌ای برای حضورشان در منطقه باشد.

وی با بیان اینکه ما گوشمان از حرف‌های بی‌مورد آمریکایی‌ها پر است، گفت: در طول این سال‌ها آنها نسبت به انقلاب اسلامی همواره با احتیاط، احترام و از روی نگرانی و دلهره رفتار کرده‌اند و اگر ما قدرت بازدارندگی نداشتیم آیا آنها در خصوص مسائل هسته‌ای از زمین، هوا، دریا و فضا به پشت میز مذاکره می‌آمدند؟ 
ادامه مطلب ...

شعر حضرت علی (ع)

عَلی شاه
عَلی ماه
عَلی راه
عَلی نَصْرُمِن الله
عَلی زِمزِمه ى هَر دِلِ آگاه
عَلی عِینِ یَقینْ است
عَلی بَر هَمه ى خَلْقْ امیرالْمؤمِنینْ است
عَلی کاشِفِ هَر غَم
عَلی بَر هَمه مَرْحَمْ
عَلی ذِکْرِ لَبِ عیسى بن مَرْیَمْ
عَلی هَستى خاتَمْ
عَلی بَرگِ بَراتِ هَمه ى خَلْقْ ز آتَش و جَهَنَّمْ
عَلی اصلِ وجودْ است
عَلی روى سُجودْ است
عَلی مَعدَنِ جودْ است
عَلی رازونیازْ است
عَلی سوزو گُدازْاست
عَلی مَحْرَمِ راز است
عَلی مُهرِ قبولی نَماز است
عَلی بَرْگ و بَراتْ است
عَلی حَجُّ زَکاتْ است
عَلی تَجَلّی صفاتْ است
عَلی بابِ نِجاتْ است
عَلی حَیّ و مَماتْ است
عَلی رَمْز عُبور و مُرور از روى صراط است
عَلی ساقی کوثَر که هَمان آب حیات است
فَقَط حِیدَرِ کَرّار امیر الْمؤمِنینْ است...
یاعلی
آهای دشمنای علی

غنچه لب‌های پیغمبر که شد وا در غدیر / بر لبش گل واژه "من کنت مولا" نشست

عید غدیر خم مبارک

آبگوشت گوزن روسی در دیزی سراهای تهران

در خبرها آمده است که به زودی گوشت گوساله روسی و گوشت گوزن روسی قرار است در قصابی های تهران به فروش برسد. ما واقعا داریم با این شتاب به کدام سو می رویم؟
به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از طرفی سیرابی هایمان را به ویتنام صادر می کنیم. چه شدند مردان سیراب خور قدیم؟ کجا رفتند عاشقان بی ادعای سیرابی؟! چه شده که امروز به جای نان داغ کباب داغ، نان داغ شکلات داغ می خوریم؟ به جای چنجه و شیشلیک گوسفندی، استیک و همبرگر گوزن؟
حالا نظر چند تن از چهره های اجتماعی و فرهنگی را درباره این تغییرات بزرگ فرهنگی و اجتماعی می خوانیم:
وزیر ارشاد: علاوه بر تجهیزات پزشکی، برای بهبود شجریان آبگوشت بزباش روسی فرستادیم دم منزلشان.  ادامه مطلب ...

همایش سراسری "امنیت، اقتدار، پیشرفت

نخستین همایش سراسری امنیت، اقتدار، پیشرفت در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شودبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین همایش سراسری "امنیت، اقتدار، پیشرفت" به همت دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.
تجلیل از شهدای امنیت در کنار ارتقای علمی در زمینه مبانی پیشرفت، اقتدار و امنیت، روزآمدسازی دانش تخصصی امنیتی و استفاده از آخرین دستاوردهای علمی- امنیتی دانشگاه‌ها مراکز علمی و پژوهشگاه‌ها، بهره‌مندی از تجربیات علمی نخبگان، اندیشمندان و خبرگان امنیتی در نشست‌های تخصصی، استفاده از منابع موجود علمی و آموزشی برای بسط نظام آموزشی و جهت‌دهی و اثربخشی منابع و محتوا و متون از اهداف این همایش است.
مفاهیم، مبانی نظری و رویکردها، تهدیدات و بحران‌های امنیتی، تهدیدات امنیتی فضای مجازی، تهدیدات بیوتروریسم، پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات امنیتی، حفاظت و حراست و امنیت هوانوری از محورهای اصلی این همایش هستند که اندیشمندان مایل به حضور در آن می‌توانند مقالات خود را در این زمینه‌ها تا چهارم آبان‌ماه ۹۵ به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
این همایش روز هفتم دی ماه ۹۵ در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار خواهد شد.

دیدار دریادار سیاری با معاون فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان

فرمانده نیروی دریایی ارتش با معاون فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار کرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به آفریقای جنوبی و در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات هوایی این کشور، با سپهبد فاروق حبیب معاون آموزش نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که سفیر پاکستان در پرتوریا نیز حضور داشت، دریادار سیاری و سپهبد فاروغ حبیب درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کردند.