ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

واکنش محسن رضایی به خبر حذف پرچم ایران از مذاکرات حج

واکنش محسن رضایی به  خبر حذف پرچم ایران از مذاکرات حج

ملاحظات: طی چند سال گذشته، اقدام های مشابهی توسط دولت مردان مشاهده شده و هیچ عکس العملی مشاهده نکردیم. مگر سال گذشته در دیدار اسحاق جهانگیری با اردوغان در ترکیه، پرچم ایران وجود داشت؟  صندلی جهانگیری را نگاه کنید. کامنت های مردم را درباره این دیدار بخوانید هوشیاری مردم را و خواب مسئولین را مشاهده خواهید کرد. چرا و چقدر؟!

جهانگیری با اردوغان دیدار کرد

همه آنچه درباره ماءالشعیر نمی دانید!

 همه آنچه درباره ماءالشعیر نمی دانید!به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ماءالشعیر از جوانه جو تهیه می شود . به جوانه جو مالت می‌گویند که در مرحله جوانه‌زنی، به دلیل عملکرد آنزیم‌های مختلف موجود در جو، مواد مغذی بسیاری در آن تشکیل و یا افزایش پیدا می کنند از قبیل ویتامین‌های گروه B و اسیدهای آمینه ضروری. برای تولید ماءالشعیر،ابتدا جوانه جو ( مالت) را می‌جوشانند و به آن رازک و مواد خوراکی دیگر اضافه می کنند.  
ادامه مطلب ...

سکسکه نشانه سکته است؟

مهرداد صالحی متخصص قلب و عروق در خصوص ارتباط بین بروز سکته قلبی و سکسکه عنوان کرد: با توجه به  آموزه های علم پزشکی، سکسکه هیچگاه باعث سکته قلبی نمی شود و هیچ مرجع علمی این مطلب را به اثبات نرسانده است .   
وی ادامه داد: در مواردی نادراگر فردی در خواب دچارحمله قلبی و سکته شود ممکن است در اثر این عارضه خفیف یا قوی فرد به سکسکه دچار شود و این روند برای شخص ادامه داشته باشد.  
این متخصص قلب و عروق در خصوص علل بروز سکته قلبی بیان کرد: سکته قلبی در اثر استرس و گرفتگی عروق قلبی اتفاق می افتد.  
وی یادآور شد: عارضه سکته قلبی می تواند بیمار را دچار تهوع، استفراغ و در مواردی نادر دچار سکسکه کند در واقع موارد مذکور جز عوارض بیماری های قلبی به شمار می رود.

نازد به خودش خدا که حیدر دارد
دریای فضائلی مطهر دارد...

همتای علی نخواهد آمد والله
صد بار اگر کعبه تَرَک بردارد...

میلاد بهترین آقای جهان مبارک

شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی است

شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی است

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت هجدهمین سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی»، آن شهید ارجمند را الگویی راستین از بصیرت و انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی دانست.
 
این بیانیه می‌افزاید: شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در این بیانیه آمده است: با گذشت 18 سال از شهادت مظلومانه امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد «علی صیاد‌شیرازی» به دست مزدوران استکبار جهانی و منافقین کوردل، جغرافیای ایران اسلامی و جای جای مراکز و یگان‌های نیروهای مسلح که حضور پربرکت آن عزیز را تجربه کرده‌اند، خاطرات ماندگار و سازنده وی را یادآور می‌شود و همرزمان، شاگردان و رهروان آن فرمانده مخلص و شجاع خاطرات او‌ را به عنوان مالک اشتر زمان سینه به سینه نقل می‌کنند.‌

با هرگونه تجاوز آمریکا با قدرت مقابله می کنیم

 به نقل ازالمیادین؛ اتاق عملیات مشترک روسیه، ایران و نیروهای متحد در سوریه اعلام کرد با قدرت با هر تجاوزی مقابله خواهد کرد و روسیه و ایران به آمریکا اجازه نخواهند داد بر جهان مسلط شود.

در این بیانیه آمده است: تهاجم آمریکا ما را از ادامه مبارزه با تروریسم و نابودی آن باز نخواهد داشت. به مبارزه خود در کنار ارتش و نیروهای مسلح سوریه برای آزاد کردن خاک این کشور از دست اشغالگران- هر کسی که باشندادامه خواهیم داد. روسیه و ایران به آمریکا اجازه سلطه بر جهان و تحمیل نظام تک قطبی را نخواهند داد

تجاوز آمریکا عزم ما را برای پاکسازی سوریه از تروریستها تقویت کرد

 به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه؛ رئیس جمهوری سوریه حمله موشکی بامداد امروز آمریکا به فرودگاه الشعیرات در ریف حمص را تجاوزی آشکار و ستمکارانه دانست.
بشار اسد با صدور بیانیه ای اعلام کرد اقدام آمریکا رفتاری منحرف و غیرمسئولانه بود و تنها حاکی از کوته بینی و تنگ نظری و کوری سیاسی و نظامی این کشور نسبت به واقعیات است.
 
رئیس جمهوری سوریه گفت: «اقدام آمریکا به این تجاوز شرم آور که در آن فرودگاه کشوری با حاکمیت مستقل را هدف قرار داد به روشنی و قطعیت نشان داد آنچه که سوریه همواره در خصوص عدم تغییر ماهیت آمریکا اعلام کرده صحیح است؛ چراکه تغییر دولت ها در این کشور سیاست ثابت این کشور در تجاوز به کشورها و تلاش برای سیطره بر جهان و ملت ها را تغییر نخواهد داد».

افسار دیابت نوع یک را با این ماده غذایی در دست بگیرید

بیماری دیابت نوع یک معمولاً از بدو تولد همراه فرد است و آثار مخربی بر زندگی می گذارد اما برخی مواد غذایی امید تازه‌ای برای مبتلایان به این بیماری ایجاد کرده است. 

ادامه مطلب ...

اعترافات منافقین به جنایات‌شان

جنایات گروهک منافقین هیچگاه از ذهن مردم انقلابی ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

اعترافات منافقین به جنایات‌شان +فیلم
 ؛ گروهک تروریستی منافقین بیش از 35 سال است که علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران دست به خرابکاری و اقدامات تروریستی می زند. تحلیلگران معتقدند استراتژی گروهک تروریستی منافقین از موضع نفی و مخالفت بوده و این گروه را از عوامل اصلی تولید چرخه معیوب "تروریسم ـ خشونت" می‎دانند که در راه تعمیق و گسترش مردم‎سالاری و اعتلای فرهنگ مدارا و گفت و گو موانع اساسی آفریده است.