ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

منشأ پیدایش داعش آمریکا و متحدانش هستند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد گروه تروریستی داعش به وسیله کسانی ایجاد شده است که‌ آمریکا آنها را در عراق و افغانستان برای مدتی به زندان انداخته بود ولی بعدا آنها را آزاد کرد.

پروژه ناامن‌سازی ایران خنثی شد

به گزارش صد خبر  ، رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس بسیج با حضور 120 گردان از بسیجیان کشور در یکی از مناطق اطراف قم درحال برگزاریست.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس، با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج در ابعاد مختلف از جمله ساختاری و سازماندهی در مقایسه با قبل تغییر کرده است،‌ گفت: اکنون در استان‌های مختلف کشور 500 گردان امام حسین (ع) و 1500 گردان بیت‌المقدس تشکیل و سازماندهی شده است.

سردار جعفری گفت: کشورهای مختلف حسرت داشتن چنین نیرویی را می‌خورند.

وی با اشاره به کارکرد بسیج در حوزه‌های امنیتی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و جنگ نرم و کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد وضعیت مناسب اجتماعی گفت: یکی از پیام‌های این رزمایش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و این اولین رزمایش مشترکی است که یگان‌های بیت‌المقدس تحت فرماندهی واحد انجام می‌دهند.

سرلشکر جعفری با اشاره به ایجاد ناامنی به وسیله تحریک دشمنان در کشورهای منطقه و اروپا، حوادث پاریس را اوج این ناامنی‌ها دانست و تصریح کرد:‌ دشمن تلاش زیادی کرد تا کشور ما را نیز ناامن کند اما با اقتدار و تلاش نیروهای امنیتی همه این توطئه‌ها خنثی شد.

وی اظهار داشت: این ناامنی‌ها امروز از منطقه فراتر رفته اما باید توجه داشت که هدف اصلی آنها، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است ولی دشمن امروز فهمیده است که نمی‌توان با زبان زور با جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و به اینکه ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت منطقه‌ای است اذعان دارند.

وی یکی دیگر از دستاورد های بسیج را گره خوردن نیروهای مردمی و مدافع انقلاب به یکدیگر در ایران، سوریه و عراق و یمن دانست و گفت: همه این نیروها با هم وحدت دارند که به معنای تشکیل امت واحده اسلامی است و این وحدت و همدلی ان‌شاءالله تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: از آنجا که تهدیدات علیه امت اسلامی در حال تغییر است، ما نیز باید توان خود را به روز کنیم و رزمایش امروز تمرینی برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی علیه کشورمان است.

اقتدار پدافند هوایی در شکار پهپاد آمریکایی مشخص بود

اقتدار پدافند هوایی در شکار پهپاد آمریکایی مشخص بود

 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتدار پدافند هوایی در شکار پهپاد RQ170 آمریکایی مشخص بود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حراست از حریم هوایی خود جدی است و درباره آن تاکید دارد.فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه امن‌ترین آسمان غرب آسیا را داریم عنوان داشت:  کشورهای عراق، سوریه و اوکراین ایمنی پرواز خود را از آسمان ایران می‌دانند. وی در پایان خاطرنشان کرد: داعش قبل از نزدیک شدن به مرزهای ایران با جهنمی سوزان مواجه خواهد شد.

آمار فروش خودرو جنگ روانی است

به گزارش میزان، انصراف مشتریان از وام ۲۵ میلیونی خودرو جدیدترین خبر داغ شده در فضای مجازی است که هنوز مسئولان خودروساز نسبت به آن اظهار نظر نکرده اند، ضمن اینکه کاوه خاکسار کارشناس صنعت خودرو اخیرا در گفت‌وگو با صدا وسیما فروش ۱۱۰ هزار خودرو را غیرواقعی و جنگ روانی خودروسازان عنوان کرد.

البته کاوه خاکسار نیز طی گفت وگویی اظهار کرد: عده ای در سایت ها اعلام می کنند که کمپین شکست خورده است بنده اعلام می کنم که کمپین شکست نخورده است و آمارهای که در مورد تعداد فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی اعلام کرده اند برای این است که نشان دهند کمپین شکست خورده است.

با جنبه‌ ها وارد شوند+تصاویر

برای دیدن تصاویر فتوطنزی لازم است فقط با جنبه ها وارد شوند.
به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این هفته نمک نمدان فتوطنزی را برسر نمایندگان مجلس می ریزیم، امیدواریم باجنبه باشند و اگر نیستند لطفا همین الان این خبر را ببندند.
  ادامه مطلب ...

تفاوت سرعت گیر خیابان در ایران و چین + تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چینی ها برای کاهش تصادفات سرعت گیر ماشین ها را به طورسه بعدی طراحی کردند تا با این کارشان بتواند جلوی سرعت آنها و درنهایت از تصادف پیشگیری کنند. اما در کشور ما سرعت گیرها با برآمدگی هایی که دارند منجر به انحراف خودرو و درنهایت بروز تصادف و حوادث دلخراشی می شوند. 

تفاوت چینیها باایران برای کم کردن سزعت ماشینها+عکس

پاریس، پایتختی در خون/ اسلام‌هراسی به قیمت خودزنی

مسلمانان اکنون در نبرد با داعش در خاورمیانه و شمال آفریقا جلودارند، و بیشترین تلفات را در این نبرد داده‌اند.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعه شب بود که پایتخت فرانسه لرزید. حملات تروریستی که داعش آن را بر عهده گرفت در پاریس انجام شد و حدود 600 نفر کشته و زخمی بر جای گذاشت. طی این حملات تروریستی  در مجموع ۷ تروریست کشته شدند که ۶ تن از آن‌ها کمربند انفجاری به تن داشته و عملیات انتحاری انجام دادند. تروریست هفتم نیز بر اثر اصابت گلوله پلیس کشته شد. پلیس فرانسه هم اعلام کرد که اولین تروریست شناسایی شده در ارتباط با حملات پاریس، یک جوان ۲۹ ساله فرانسوی به نام «عمر اسماعیل مصطفی» است. این جوان یکی از سه تنی بود که با انفجار خود، ۸۹ غیرنظامی را در سالن کنسرت باتاکلان به قتل رساند.

پاریس، پایتختی در خون // اسلام‌هراسی به قیمت خودزنی
 
ادامه مطلب ...

داعش با ما کاری ندارد، ایران منبع نگرانی ما است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الأخبار، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به شهرک نشینان این رژیم گفت: علی رغم اینکه ما چندین مرز مشترک با داعش در اطراف خود داریم، اما داعش کاری با ما ندارد، ولی آنچه ما را نگران می کند حضور ایران در منطقه است.

پیش بینی رهبر انقلاب از وقوع حوادث مشابه “پاریس” در 530 روز پیش

افسران - پیش بینی رهبر انقلاب از وقوع حوادث مشابه “پاریس” در 530 روز پیش

به گزارش فتن، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 12 خرداد 1393 در دیدار شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و هیأت همراه با اشاره به خطر گروههای تکفیری در منطقه، تأکید کردند: متأسفانه برخی کشورهای منطقه متوجه خطری که گروههای تکفیری، در آینده، برای خود آنها ایجاد خواهد کرد نیستند و همچنان در حال حمایت از این گروهها هستند.

آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: برخی کشورهای منطقه اکنون با کمک به گروههای تکفیری، از کشتار و جنایات آنها در سوریه و برخی کشورهای دیگر حمایت می کنند اما در آینده نه چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین ببرند.

با چه ورزشی سردرد خود را درمان کنیم؟


یوگا یکی از مفیدترین درمان های غیردارویی برای درمان انواع سردرد است.
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شایع‌ترین ناراحتی‌های جامعه امروزی سردرد است. بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد که اکثریت بیماران مبتلا به سردرد بانوان هستند و دو سوم بیماران میگرنی را زنان تشکیل می‌دهند. سردرد انواع مختلف دارد که علت بروز هر کدام از انواع آن نیز متفاوت است.ورزش یوگا یکی از درمان های غیر دارویی است که برای هرنوع سردردی پیشنهاد می شود،اما باید به صورت مستمر انجام شود.


  ادامه مطلب ...