ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

آداب شب یلدا از دیدگاه طب سنتی

یک دستیار تخصصی طب سنتی آداب شب یلدا از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یلدا؛ یک شب نشینی خانوادگی است. واژه «یلدا» به معنای «زایش» است. ایرانیان باستان با این باور که فردای شبِ یلدا با دمیدن خورشید، روزها بلندتر می‌شوند و تابش نور ایزدی فُزونی می‌یابد، آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا خورشید خوانده و در کنار یکدیگر برای آن جشن بزرگی برپا می‌کردند.

ناصر رضایی پور در این باره اظهار داشت: در این شب، شام را سبک مصرف شود و به فاصله‌ای حدود یک تا 2 ساعت، از خوان نعمت‌های خداوندی به خوبی بهره ببرند. 
ادامه مطلب ...

ردپای وهابیت سعودی در کشتار شیعیان نیجریه

رییس جماعت علمای اهل سنت عراق، ائتلاف نظامی سعودی ها را توطئه علیه اسلام توصیف کرد و درافشای ردپای وهابیت سعودی در کشتار شیعیان نیجریه، گفت، سه روز قبل از فاجعه، تلویزیون 'الوصال' سعودی را مشاهده کردم که گزارش مفصلی راجع به گسترش مذهب تشیع در نیجریه پخش کرد و خواستار مهار تشیع در این کشور شد و بعد از سه روز کشتار شیعیان نیجریه اتفاق افتاد.


  ادامه مطلب ...

این روزگار، روزگار قدرت‌نمایی خدای متعال است و ایران مبداء حوادث باورنکردنی ...

افسران -  امام خامنه ای: این روزگار، روزگار قدرت‌نمایی خدای متعال است و ایران مبداء حوادث باورنکردنی ...

ما علیرغم همه‌ی تبلیغات دشمنان، آینده را روشن میبینیم و حقیقتاً امروز احساس میکنیم که وعده‌های الهی درحال تحقق یافتن است. از این رو ما باید خود را آماده نگه‌داریم و عزم جدی خود را در صحنه‌های گوناگون حفظ کنیم.

هندوانه های شب یلدا با طعم کلش آف کلنز+تصاویر

شخصیت های بازی کلش آف کلنز را برای شب یلدا طراحی کنید.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  میوه آرایی از هنرهایی است که هر چند وقت یک بار به روز می شود. تصاویر زیر با الگو برداری از شخصیت های بازی کلش آف کلنز و مینیون به صورتی زیبا با استفاده از هندوانه ها خلق شده اند.

شب یلدا


شب یلدا

 
ادامه مطلب ...

صخره هایی مشابه فیل + تصاویر

صخره ای در ایسلند که به صورت طبیعیشباهت عجیبی به فیل دارد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک صخره بزرگ در ایسلند در طول چند قرن به آهستگی تغییر شکل داده و به شکل یک فیل درامده است.

صخره فیلی + عکس

انتظار فرج از دیدگاه رهبر انقلاب

صفحه منتسب به رهبر انقلاب در اینستاگرام با انتشار پستی عقیده شیعیان در مورد فرج مهدی موعود (عج) را بیان کرد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجاری باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام با انتشار گزیده ای از سخنان ایشان، عقیده شیعیان در مورد فرج مهدی موعود (عج) را بیان کرد.

انتظار فرج از دیدگاه رهبر انقلاب +اینستاپست

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت این است که شیعیان وقتی منتظر مهدی موعودند، منتظر آن دست نجات‌بخش هستند و در عالم ذهنیات غوطه نمیخورند؛ یک واقعیتی را جستجو میکنند که این واقعیت وجود دارد. حجت خدا در بین مردم زنده است؛ موجود است؛ با مردم زندگی میکند؛ مردم را میبیند؛ با آنهاست؛ دردهای آنها، آلام آنها را حس میکند. انسانها هم، آنهائی که سعادتمند باشند، ظرفیت داشته باشند، در مواقعی به طور ناشناس او را زیارت میکنند. او وجود دارد؛ یک انسان واقعی، مشخص، با نام معین، با پدر و مادر مشخص و در میان مردم است و با آنها زندگی میکند. این، خصوصیتِ عقیده‌ی ما شیعیان است.