ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

ساخت موشک‌های ویژه برای انهدام پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا

افسران -  ساخت موشک‌های ویژه برای انهدام پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا
 وی با بیان این مطلب که بدین شکل ما در حال پر کردن خلأهای موجود هستیم، بیان داشت: بعدها متوجه شدیم برای اینکه اهداف آمریکا در منطقه را در تیر رس داشته باشیم، به موشک‌هایی با برد ۸۰۰ کیلومتر هم نیاز داریم؛ ولی نه با مشخصات و اندازه‌های بزرگ؛ به عبارت دیگر نیاز به موشکی در ابعاد شهاب ۳ ولی با برد ۸۰۰ کیلومتر داشتیم.
* تک تک موشک‌های ما به اهداف تعیین شده اصابت می کنند

سردار حاجی‌زاده گفت: تمام این فعالیت ها در حالی صورت می گرفت که برنامه دشمنان ما این بود که کشوری مثل ایران موشک نداشته باشد؛ به همین خاطر ابتدا جلوی ورود موشک را گرفتند؛ ولی وقتی اولین توانمندی ساخت موشک در کشورمان ایجاد شد، زیرمجموعه‌های ساخت موشک را تحریم کردند؛ اما هنگامی که دیدند ساخت موشک بومی شده، گفتند سکوهای پرتاب موشک را در مواضع اولیه‌شان می‌زنیم.

 

وی در ادامه تأکید کرد: بعد از این وقتی رصد کردند، متوجه شدند تعداد یگان‌ها، سکوهای موشکی و نیز تعداد موشک‌های ما به قدری زیاد است که تا بخواهند به خودشان بجنبند، اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار داده و نابود کردیم.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه اضافه کرد: بر این اساس طرحی را تهیه کردند تا به‌عنوان سپر موشکی بتوانند در نقطه اصابت، موشک‌ها را مورد اصابت قرار دهند. 

وی تأکید کرد: مطمئن باشند روزی که بخواهند ما را مورد تجاوز قرار دهند و آتش جنگ را شعله‌ور سازند، تک تک موشک‌های ما به نقاطی که پیش‌بینی شده، به فضل الهی اثابت خواهد کرد.

 *توانمندی موشکی ایران عامل بازدارندگی است

انتظار و عشق خدا به بندهاش - این صفحه رو با اعتقادت بخون

افسران - انتظار و عشق خدا به بندهاش - این صفحه رو با اعتقادت بخون
 ای دل ز هوای اهل صـورت بگـذر پر نـور شو و خـود از کدورت بگذر

گر نور و صفای عارفان می خواهی از هر چه تو را نیست ضرورت بگذر