ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

نصب "سامانه دفاع نقطه‌ای کمند" بر روی شناورهای نیروی دریایی ارتش تا پایان سال

نصب سامانه دفاع نقطه‌ای کمند روی شناورهای نیروی دریایی تا پایان سال

  امیرحمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دهمین جشنواره جوان سرباز و در جمع خبرنگاران درباره سامانه دفاع نقطه ای کمند گفت: در بحث مصونیت سازی شناورها کارهای ویژه‌ای در نیروی دریایی ارتش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سلاح نقطه‌زن کمند که برای مصونیت سازی شناورهای دریایی ساخته شده تست‌های زمینی و دریایی را انجام داده و در رزمایش و تیراندازی ‌ها از آن استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده نداجا در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا کمند تا پایان سال روی ناوها نصب می‌شود، عنوان کرد: بله؛ انشاالله این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

انتقاد مرضیه برومند از مسیح علی‌نژاد/ این خانم "وزوزی" از جان زنان ما چه می‌خواهد؟ +فیلم

انتقاد مرضیه برومند به مسیح علی‌نژاد/ این خانم

  مرضیه برومند، کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در یکی از برنامه‌های اینترنتی در خصوص زوایای پنهان حوزه فرهنگ، سینما، هنر و ادبیات به گفت‌وگو پرداخت.

برومند در این گفت‌وگو به انتقاد از زنانی از جمله "مسیح علی‌نژاد" پرداخت که در خارج از کشور در برنامه‌های تلویزیونی چیزهایی را تبلیغ می‌کنند که نه تنها راهگشا نخواهد بود بلکه وضع را بدتر خواهد کرد.

مرضیه برومند در این گفت‌وگو درباره فعالیت برخی گروه‌ها در خارج از کشور در رابطه با زنان گفت: "برخی از این‌ها را که من می‌بینم حالم بد می‌شود. مثلا یک خانم اسمش رو نبرم، خانم مو وزوزی، بد ریخت، بد دهن هست که من می‌بینم چندشم می‌شود. این چه چیزی است که از خانم‌های ما می‌خواهد؟ چهارشنبه‌ها سفید بپوشند بیایند بیرون که چه کار کنند؟! خود ما هم که قبل از انقلاب حجاب به این معنا را نداشتیم، همیشه یک‌سری مسائل را رعایت می‌کردیم و می‌دانستیم که در یک جامعه شرقی و اسلامی زندگی می‌کنیم. اصلا قبل از اسلام هم ما پوشش داشتیم. اما اینکه ما بخواهیم هتاکی کنیم اصلا درست نیست".

 در ادامه می توانید ویدئویی از این گفت‌وگو را مشاهده کنید.http://javaninews.ir

این غلط است که برخی پای سفره نظام باشند اما پز اپوزیسیونی بدهند

انقلاب اسلامی درشرایطی سخت شکل گرفت

  حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در جمع مردم کرمان باتبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خداوند را شکر کنم از اینکه ما مکتب و مذهبی را داریم که این مکتب و مذهب دیروز و امروز تا آخر حیات بخش بشریت است.

وی تصریح کرد: انقلاب های زیادی در در دنیا به وقوع پیوسته است ،مثل انقلاب کارگران روسیه، بعضی انقلاب ها عنصری بودند مثل سیاه ها بر علیه سفیدها اما انقلاب ما در مقطعی به وقوع پیوست که دنیا تحت حاکمیت یک دوقطبی جهانی بود و کسی در جهان باور نمی کرد کشوری بتواند مستقل از این دو بلوک، حرکت کند و حرف بزند.

سردار سلیمانی ابراز کرد: فقط در تاریخ پیامبران می بینیم کسانی بودند که توانستند نظام فاسد و مسلط برمردم را با تکیه بر ایمان به خدا سرنگون کنند.

تغییر مسیر باقیمانده‌های داعش به سمت اروپا

حدود 7 سال پیش بود که زنگ خطر توطئه‌ای غربی - عبری - عربی در غرب آسیا و به خصوص خاک سوریه به صدا در آمد؛ سوریه‌ای که بعنوان عضوی از محور مقاومت در خط مقدم مبارزه با اشغالگران قدس قرار داشت.

گروهک‌های تکفیری تروریستی یکی پس از دیگری و با حمایت غرب در این کشور قد کشیدند که بارزترین آنها داعش بود؛ گروهک تروریستی که به هیچ صراطی مستقیم نبود و با سرعت عجیبی در سوریه و عراق پیشرفت می‌کرد. در آن روزها رقه، دیرالزور، تدمر، کرکوک، موصل و دیالی یکی پس از دیگری به اشغال داعش در آمد.

تیتر

دست دادن و لبخند زدن به دشمن در کشورِ شهدا معنایی ندارد

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ارتش گفت: آمریکا دشمن اصلی این مملکت است، همچنان‌ که به گفته امام (ره) آمریکا شیطان بزرگ است.

دست دادن و لبخند زدن به دشمن در کشورِ شهدا معنایی ندارد ؛امیرسرتیپ فرزاداسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره شهدا شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به روند دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی اظهار کرد: وقایع بسیاری توسط استکبار در کشور رخ داد که هیچ‌گاه از یاد ملت نمی‌رود، کودتای 28 مرداد، واقعه طبس و حادثه هواپیمای مسافربری، ما هیچ‌گاه با مستکبران و ظالمان کاری نداریم.

آزمون مهارت‌ آموزی کارکنان وظیفه در سطح نیروهای مسلح برگزار می‌شود

سردار عبداللهی گفت: آزمون مهارت‌ آموزی کارکنان وظیفه در سطح نیرو‌های مسلح برگزار شود تا سربازان با اخذ مدرک وارد بازار کار شوند.

  سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه برگزاری دومین دوره آزمون مهارت‌ آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح که در ستاد ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامی که در نیرو‌های مسلح شروع شده است، کاری جدید بوده و ما توانستیم از این فرصت استفاده کنیم تا سربازان در عین حال که از آموزش‌های نظامی برای دفاع از کشور بهره می‌برند از مهارت‌های پیش از دوران سربازی آنان نیز به نحو احسن استفاده شود.

حمله نیروهای توپخانه‌ای یمن به محل تجمع نظامیان سعودی

ارتش یمن

 
نیروهای توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به محل تجمع نظامیان سعودی در پایگاه نهوقه در نجران حمله کردند.

  به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نظامیان سعودی را در نجران هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند.

همچنین در حمله نیروهای یمنی به منطقه التبه السوداء در عسیر دو نظامی سعودی کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر جنگنده های سعودی آمریکایی منطقه الربوعه در عسیر را بمباران کردند.

جنگنده های سعودی آمریکایی منطقه مندبه در صعده را نیز هدف حملات خود قرار دادند.

آخرین جزئیات از جایگزین خدمت سربازی

سورنا ستاری

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور: با هماهنگی‌های انجام شده، خدمت در کسب و کارهای نوین جایگزین خدمت سربازی می‌شود.

  معاون علم و فناوری روحانی در رابطه با ارتباط بین خدمت سربازی و کسی و کارهای بزرگ توضیحاتی داد:

سورنا ستاری در مصاحبه در حاشیه بازدید از استارت آپ «کافه بازار» و «دیوار» با اشاره به این موضوع افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد کل نیروی‌های مسلح، خدمت در کسب و کارهای نوین برای نخبگان و افراد کلیدی شرکت‌ها جایگزین خدمت سربازی می‌شود.

سیدعلی خمینی: به رهبر معظم انقلاب افتخار می‌کنیم

  حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی نوه امام خمینی(ره) صبح امروز در سی و نهمین سالگرد ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کشور که در حرم مطهر امام برگزار شد با بیان اینکه دهه فجر دهه بازخوانی آرمانهای انقلاب و بزرگداشت آرمانهای اصیل مرم ایران است گفت: لازم است هر سال در دهه فجر به مرور آرمانهای انقلاب بپردازیم.