ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

امیر اسماعیلی از گردان موشکی منطقه کنارک و سایت رادار مکران بازدید کرد

امیر اسماعیلی از گردان موشکی این منطقه و سایت رادار مکران بازدید کرد
 ؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به همراه حجت الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از گروه پدافند هوایی کنارک بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این بازدید با حضور در سایت رادار مکران، گردان موشکی، سایت فاشا و مواضع توپخانه‌ای گردان زمین به هوا با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی مختلف، میزان آمادگی رزمی یگانهای عملیاتی را ارزیابی کرد.

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور/ پیکر مطهر 18 غواص شهید عملیات کربلای 4 در این تفحص پیدا شد

  به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکر پاک 130 شهید در مناطق‌های عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق در یک ماه گذشته و طی تفحص‌های گروه تفحص پیدا شده است.

سردار سید محمد باقرزاده افزود: ۱۸ نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ هستند که در جزیره ام الرصاص با دستهای بسته پیدا شده اند.

وی گفت: پیکر پاک این شهدا از آبراه اروندرود روز چهارم خرداد ماه وارد کشور می‌شود و در شهر اروندرود مورد استقبال مردم قدر شناس ایران اسلامی قرار می‌گیرند.

ترامپ اسرار سری داعش را افشا کرد

واشنگتن پست مدعی شد دونالد ترامپ در خلال دیدار هفته گذشته وی با مقامات روسیه اطلاعاتی فوق محرمانه در اختیار آنها گذاشته است.

  ادامه مطلب ...

تانک آتش نشان +عکس

گذر دقایق و حتی ثانیه ها در هنگام آتش سوزی می تواند هر لحظه اتفاق جدیدی و ناگواری را رقم بزند، سرعت عمل آتش نشانان همراه با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند به درستی جلوی رخداد بسیاری از این حوادث را می گیرد. اما گاهی شدت حادثه به اندازه ایست که نیازمند تجهزات قدرتمندتر برای مهار آتش وجود دارد.

برای جلوگیری از خسارات بیشتر در هنگام آتش سوزی و نجات جان افراد محبوس در آتش می تواند به ساخت و طراحی تجهیزاتی روی آورد تا در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشند.

تانکی که در ادامه تصاویر آن را خواهید دید بزرگ ترین و قدرتمندترین ماشین آتشنشانی جهان است، این وسیله به اندازه ای قدرت دارد که می تواند یک ساختمان دو طبقه گرفتار در آتش را در کمتر از پنچ دقیقه خاموش کند.

تانک آتش نشان + عکس

با کمک ایران و حزب الله هر کس که توافق آتش بس را نقض کند، هدف قرار می دهیم

  شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد: بشار اسد -- رییس جمهور سوریه -- در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «او ان تی» بلاروس گفت من خسته نشده ام و عقب نشینی نخواهم کرد.
 
رئیس جمهور سوریه افزود پیشنهاد روسیه برای ایجاد مناطق عاری از تنش و درگیری در سوریه به صورت اصولی یک ایده مناسبی است.
 
بشار اسد با بیان اینکه از طرح ایجاد مناطق عاری از تنش دفاع خواهد کرد گفت با حمایت ایران و جنبش حزب الله آنهایی را که تلاش خواهند کرد توافق درباره ایجاد این مناطق را نقض کنند، هدف قرار خواهیم داد.
 
وی افزود ایجاد مناطق عاری از تنش فرصتی در اختیار عناصر مسلح مخالف قرار می دهد تا سلاح هایشان را زمین بگذارند و روند آشتی با دولت را در پیش گیرند.

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم/

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم

  حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه سمینار تخصصی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه درباره اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پخش شده از صدا و سیما سخنانی را مطرح کرده و معتقد بودند که قوه قضاییه با فساد دولت قبل برخورد نکرده و در برخورد با پرونده وزیر آموزش و پرورش تبعیض‌آمیز رفتار کرده است، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از مناظرات و برخی صحبت‌های اخیر مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آن‌ها داده خواهد شد.  
ادامه مطلب ...

اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند، قطعا سیلی خواهد خورد/

هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

در این مراسم، حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به عوامل اقتدار کشور و ملت ایران و علت مخالفت بدخواهان با این عوامل اقتدار، به تبیین «اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت» دشمنان نظام اسلامی پرداختند و با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش موجودِ کشور در منطقه پرآشوب، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که مورد هدف قدرت های استکباری نیز قرار دارد، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را به چند موضوع مهم از جمله «اعلام صریح و قاطعانه اینکه مسایل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنها است»، سفارش کردند و گفتند: امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.

حاکمان سعودی نگران ظهور حضرت مهدی (عج) هستند

العهد: حاکمان سعودی نگران ظهور حضرت مهدی (عج) هستند

پایگاه العهد نوشت نگرانی از ظهور حضرت مهدی (عج) خواب را از چشمان محمد بن سلمان و سران آل‌سعود ربوده است.

عربستان ید طولایی در دامن زدن به اختلافات طایفه ای و مقابله با تلاش ها برای نزدیک کردن مذاهب اسلامی به یکدیگر دارد از این رو وقتی محمد بن سلمان چنین سخنانی بیان می کند در واقع طبق عقیده وهابی خود عمل می کند که از هر اختلافی در داخل جوامع اسلامی برای تقویت دو دستگی بر مبنای مذهبی بهره برداری می کند. 
 
فؤاد ابراهیم افزود برنامه وهابیت که در سخنان بن سلمان بروز یافته است، فقط گروهی از مسلمانان را هدف قرار نمی دهد بلکه همه مسلمانان را هدف قرار می دهد. وی گفت: «حاکمان سعودی نگران ظهور امام مهدی (عج) هستند و حتی افرادی را به یمن فرستاده اند زیرا اعتقاد دارند افرادی «یمنی» بخشی از برنامه ظهور هستند از این رو بدون شک از این مسئله می ترسند و آن را در مناسبت های متعدد بیان کرده اند. این ها از هر چیزی که خطری برای حکومتشان باشد می ترسند».