ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

تبریک به مناسبت روز خبرنگار

اینجانب روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه عزیزانی که در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ پایداری و آگاهی مردم عزیز و اعتلای کشور  شبانه روز تلاش می‌کنند را تبریک عرض می نمایم.

مدیر وبلاگ

دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان

دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان گفت: تمام تحرکات و تحولات دشمن در منطقه را رصد می کنیم. 

ادامه مطلب ...

دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش/ تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط شد

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) و همزمان با دهه ی مبارک کرامت و در آستانه ی تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، سربازان گمنان امام زمان (عج) موفق شدند، یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشت؛ طی سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به همراه سلاح و مهمات بازداشت نمایند.

بحمداله در این عملیات که در تبادل اطلاعاتی با یکی از سرویس های منطقه اجرایی گردید؛ از این گروهک تروریستی، تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.

تروریست ها تلاش داشتند اقلام فوق را با اختفا در لوازم خانگی به کشور منتقل نمایند. در این خصوص 10 نفر در مرکز هدایتی این گروه در آنسوی مرزها و 17 نفر نیز در داخل کشور بازداشت شدند.

شایان ذکر است مقرر بوده 5 نفر از دستگیر شدگان عملیات داخل کشور را انجام داده و بقیه به عنوان عناصر تدارکاتی و پشتیبانی کننده گروه ایفای نقش نمایند.

تحقیر ملت ایران در روز عزت ملی

حاشیه های  تحلیف

روز شنبه در صحن علنی مجلس در یک مراسم ملی که هر چهار سال یکبار رخ داد فاجعه ای رونمایی شد که دل هر  ایرانی را به درد آورد. عده ای از «نمایندگان دوربین به دست» از «فدریکا مودرینی» گدایی عکس می کردند. این حرکت بهت مردم و بسیاری از شخصیت های سیاسی را برانگیخت و نشان داد بی‌فرهنگی اجتماعی  در دل نخبگان جامعه یعنی نمایندگان خانه ملت هم نفوذ کرده است.

عقده حقارت خود را با ملت ایران جمع نزنید

تاریخ : دوشنبه شانزدهم مرداد ۱۳۹۶ | 9:53 | نویسنده : اسکندری

شاهکار بزرگ رزمندگان یمن در نبرد دریایی علیه متجاوزان

ناو یمن

آنچه که طی ماههای اخیر به دست مبارزان یمنی ثبت داده، اولین استفاده عملیاتی از شناورهای بدون سرنشین انتحاری در میدان رزم است که حتی ناوهای پیشرفته سعودی از مقابله با آن عاجز هست

ند.

مراسم سی‌اُمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید خلبان عباس بابایی

مراسم سی‌اُمین سالروز شهادت سرلشکر بابایی برگزار شد

 ؛ مراسم سی‌اُمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید خلبان عباس بابایی صبح امروز (یکشنبه 15 مرداد ماه) در فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

در این مراسم سردار جزایری سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح، امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردار حسینی فرمانده سابق پلیس راهور تهران بزرگ، خانواده شهید بابایی و جمعی از همرزمان و کارکنان نیروهای مسلح حضور دارند.

در این مراسم از 10 نرم افزار جامع شهدای شاخص نیروی هوایی ارتش رونمایی شد.

گفتنی است این نرم افزارها که توسط مرکز ساخت بازی‌های رایانه ای نهاجا و مخصوص گوشی‌های تلفن همراه طراحی شده، مربوط به زندگی‌نامه شهیدان عباس بابایی، عباس دوران، حسین خلعتبری، حسن لشکری، علیرضا یاسینی، اقبالی، جواد فکوری، محمد خضرایی، مصطفی اردستانی و منصور ستاری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش:دکترین دفاعی ما ایستادگی در برابر زورگویان است

فرمانده نیروی هوایی ارتش:دکترین دفاعی ما ایستادگی در برابر زورگویان است

امیر شاه صفی گفت: بر اساس قوانین و آموزه های دین مبین اسلام، ما هرگز به جایی که بی دفاع باشد، حمله نمی کنیم بلکه دکترین دفاعی ما، ایستادگی در برابر زورگویان و ظالمین است.



تمام نیازمندی‌های عملیاتی پدافند هوایی را تامین کرده‌ایم


تمام نیازمندی‌های عملیاتی پدافند هوایی را تامین کرده‌ایم

میر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فنی معاونت آماد و فرماندهی آماد این قرارگاه اظهار داشت: میزان توانمندی که امروز در این نمایشگاه دیدیم بسیار بالاست و ما با این ظرفیت توانسته‌ایم در تمام حوزه‌ها نیازمندی‌های عملیاتی پدافند را تامین کنیم.