ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

برای پیشگیری از خروپف، این مواد غذایی را از وعده‌ شام حذف کنید

 خروپف کردن یک اتفاق آشنا است و افراد بسیاری با این مشکل مواجه هستند، ممکن است آن فرد یکی از والدین، همسر یا خود فرد باشد که استراحت شب را دچار چالش می کند. در این مواقع به دنبال راهی برای کم کردن این خروپف‌های آزار دهنده هستید. 
یکی از مجرمان اصلی ایجاد خروپف وجود موکوس‌های اضافی است، هنگامی که راه‌های تنفسی در هنگام خواب به علت وجود گرفتگی یا آلرژی مسدود می شوند، در حقیقت راه‌های تنفسی فرد در هنگام خروپف به کلی مسدود و حجم هوایی که وارد شش‌ها می‌شود بسیار محدود می‌شود. 
اگر شما هم جزو افراد بزرگسالی هستید که خروپف می‌کنند می‌توانید با پرهیز از خوردن برخی مواد غذایی در وعده شام این مشکل را حل کنید.  
لبنیات
غذاهای سرخ کردنی
غذاهای فرآوری شده
شکر
همچنین خوردن وعده‌های غذایی پرکالری و حجیم و سیگار کشیدن قبل از خواب منجر به بروز خروپف‌های غیر طبیعی و بلند‌تر از حد معمول می‌شود.

*هلاکت سرکردگان جبهه‌النصره در شهر "حارم"/ مسئول سعودی‌الاصل "تحریرالشام" کشته شد

سوریه
ارتش سوریه با موشک‌های هدایت شونده، مسلسل‌های سنگین عناصر تروریستی را در محله "المنشیه" شهر درعا هدف قرار داد که در این حمله شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.
درپی آتش سنگین ارتش سوریه در محله "المنشیه" شهر درعا، "ابوشیما الجزراوی" تروریست سعودی‌الاصل که پیش از این مسئول تروریست‌های "هیئه تحریرالشام" جبهه‌النصره نیز بود؛ به‌هلاکت رسید. 

قادریم دشمنان را 2 هزار کیلومتر آن‌سوی مرزها هدف بگیریم

سخنگوی سپاه پاسداران گفت:‌ در صنعت موشکی به پیشرفت‌های بالایی رسیدیم و قادریم دشمنان خود را 2 هزار کیلومتر آن سوی مرزها هدف قرار دهیم. 

ادامه مطلب ...

نباید با برجام از اقتصاد مقاومتی غافل شویم

امریکا همیشه به دنبال حیله و نیرنگ است/باید جدای از برجام به اقتصاد مقاومتی هم توجه کنیمامیر سرتیپ "محمدحسن نامی" رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی  درباره برجام و اینکه آیا این توافق انتظارات را براورده کرده و به چه میزان توانسته در معیشت مردم تاثیر بگذارد و ایالات متحده تا چه حد به تعهدات خود در این معاهده عمل کرده  عنوان داشت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن هستند و دشمن همواره به فکر حیله و  نیرنگ است. 

وزیر سابق ارتباطات افزود: ما باید همیشه مراقب دشمن باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 
وزیر سابق ارتباطات با بیان اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است، گفت: باید جدای از برجام به توان درونی نیز توجه کنیم. 
امیر سرتیپ نامی تاکید کرد: نیروی انسانی یک مزیتی است که می‌توان از ان برای افزایش قدرت درونی جامعه استفاده کرد. 
وی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : باید به شکل ویژه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

وجود جوانان انقلابی باعث بیمه شدن انقلاب می‌شود/

وجود جوانان انقلابی باعث بیمه شدن انقلاب می‌شود/ دشمن قصد دارد با اقدامات شوم خود مساجد را به خانه سالمندان تبدیل کند
  سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کنگره ملی همفکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: با وجود چنین جوانانی که امروزه در سطح کشور وجود دارند می‌توان گفت که انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن مستکبر که حاکمیت دین بر جامعه را خلاف خواسته خود می‌بیند قصد دارد تا جوانان را از مساجد که کانون‌های اصلی نشر فرهنگ اسلامی و انقلابی است دور کند.

درمان سریع نفخ معده با نوشیدنی خانگی

یک فنجان از این نوشیدنى گیاهى در عرض یک دقیقه نفخ و تورم شکم را از بین می‌برد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری از افراد از تورم شکم یا نفخ رنج می‌برند. این عارضه در بسیاری در نتیجه پرخوری به وجود مى آید و یک مشکل جدی در سیستم گوارش محسوب مى شود.
استفاده از دستورالعمل هاى طبیعى و گیاهی یکى از کم خطرترین راهکارهاى موجود براى درمان این بیمارى است، در اینجا ما به شما یک نوشیدنى طبیعى توصیه مى کنیم که در ٦٠ ثانیه تورم و نفخ شکم را از بین مى برد.
توجه داشته باشید اگر مشکل کلیوی دارید با پزشک طب سنتى مشورت کرده و در صورت اجازه وى این نوشیدنى را مصرف کنید.
مواد تشکیل دهنده:
 ¼ قاشق چای خوری زنجبیل
 یک بند انگشت یا دو تا سه سانتى متر چوب دارچین
 ½ قاشق غذا خوری فلفل سیاه و سفید
 ۳ فنجان آب
 ۳ قاشق چایخوری از ریشه قاصدک یا ۴ تا ۷ قاشق چایخورى برگ قاصدک
عسل (اختیاری)
دستورالعمل:
۳ فنجان آب را جوشانده و بعد از جوشیدن آن را از حرارت خارج کنید. سپس صبر کنید کمى دماى آن از نقطه جوش پایین آمده و همه مواد به جز عسل را به آن اضافه کنید.
پس از چند دقیقه که عصاره مواد تشکیل دهنده وارد آب شد با استفاده از یک صافى و فشار دادن مواد چاى معجزه آسا براى سلامتى دستگاه گوارش را در یک ظرف ریخته و در یک شیشه در بسته آن را نگهدارى کنید.
به هنگام نوشیدن این چاى مفید براى سلامتى براى طعم بهتر مى توانید از عسل استفاده کنید.
با مصرف یک فنجان از این نوشیدنى به سرعت نفخ شکمتان از بین رفته و کوچک شدن شکمتان را حس مى کنید. باید این چای شگفت انگیز را ۲ بار در روز بنوشید تا زمانی که تورم و نفخ شکمتان از بین برود.

با رفتن ناگهانی فلین، نتانیاهو شریکش برای مقابله با ایران را از دست داد

یک مدیر بروکینگز: با رفتن ناگهانی فلین، نتانیاهو شریکش برای مقابله با ایران را از دست داد

  به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، مارتین ایندک، مدیر سیاست خارجی موسسه بروکینگز، گفت با حذف فلین از کابینه ترامپ، نتانیاهو شریکی را در تلاش‌ها برای مقابله با ایران از دست داده است.  

وی درباره کناره‌گیری فلین گفت: به نظر من موضوع در پنهانکاری وی است که در واشنگتن معمولا مشکل‌ساز می‌شود. وی در واقع رئیس جمهور را فریب داده است که به واقع فریب مردم به شمار می‌آید و این چیزی است که نمی تواند پایدار باشد. مسئله هم اینجاست که وی در حال انجام این کار به وسیله همکارانش در دستگاه‌های اطلاعاتی به دام می افتد؛ کسانی که اصولا از روز اول انتخاب، به خاطر رویکردی که به خاطر روسیه داشت در جنگ با رئیس جمهور ترامپ بودند. 

امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد

 هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار کردنددر آستانه‌ی سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی فرمودند: امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند.مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آن‌ها از فعالیت‌های ما مسئولین به حساب نیاورند؛ مردم گله‌مندند؛ مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.
ایشان تاکید کردند: ملت با کسانیکه در روز عاشورا جوان بسیجی را کتک زدند آشتی نمی‌کنند، یک عده‌ای تعبیر «آشتی ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟
بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.

کسی فکر تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود

نشست خبری امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: اگر کسی فکر تعرض و تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود.

جزئیات پیام محرمانه امیر کویت به روحانی

روحانی و امیر کویت

جزئیاتی از نامه محرمانه پادشاه کویت به رئیس‌جمهور کشورمان منتشر شد.

روحانی با اشاره به ابراز خرسندی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در خصوص گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران و سفر رئیس جمهور کشورمان به دو کشور عمان و کویت گفت: دولت کویت پیامی را ارسال کرده بود از طرف این شش کشور مبنی بر اینکه اراده آنها روابط بهتر با جمهوری اسلامی ایران، حل و فصل سوءتفاهم‌ها، ارتقای روابط از طریق گفتگو و مذاکره بین طرف‌هاست.

وی گفت: ما از اصل این پیام استقبال کردیم و در این سفر با دو عضو شورای همکاری خلیج فارس دیدار می‌کنیم و در این زمینه هم بحث خواهیم کرد