ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

ترامپ چه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داد؟

نیویورک تایمز در مطلبی به افشای اطلاعاتی درخصوص داعش پرداخت که رئیس جمهور آمریکا چندی پیش در اختیار کرملین قرار داده بود.

ترامپ چه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داد؟  ادامه مطلب ...

اقدامات اشتباهمان برای جلب رضایت برادرانمان در منطقه بود!/

وزیر خارجه سابق قطر اظهاراتی تامل‌برانگیز در خصوص اقدامات نابخردانه برخی کشورهای عربی به زبان آورد.

وزیر خارجه سابق قطر: اقدامات اشتباهمان برای جلب رضایت برادرانمان در منطقه بود!/ عربستان از طرح‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار دادن ایران بهره می‌برد  ادامه مطلب ...

سناتور جمهوری‌خواه: چرا ایران را تحریم می‌کنیم ولی عربستان را نه؟!

سناتور جمهوری‌خواه: در تحریم ایران تجدید نظر کنید/ عربستان هم مستحق تحریم است

"رند پال" سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی در یادداشتی از سیاست دوگانه آمریکا در قبال ایران و عربستان انتقاد کرد.

  زمانیکه به تحریم‌های جدید ایران نگاه می‌کنم، در می‌یابم تمام دلایل این تحریم‌ها درمورد عربستان نیز صدق می‌کند، پس چرا ما عربستان را تحریم نمی‌کنیم؟ به عنوان مثال، عربستان هم موشک‌های بالستیک "دانگ فنگ 3s" در اختیار دارد که به سمت تهران و تل‌آویو نشانه رفته‌اند.

سالن شبیه‌ساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) رونمایی شد

سالن شبیهساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) رونمایی شد

 ؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، عصر امروز امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش سالن شبیه ساز تیراندازی که توسط گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شده بود را افتتاح و برای بهره برداری به تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول (ص) تحویل داد.
 
امیر دریادار دوم فیلیه فرمانده تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول(ص) در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شعار سال نیروی دریایی راهبردی ارتش مبنی بر لزوم ارتقا سطح آموزش کارکنان که توسط امیر دریادار سیاری به تمامی یگان‌های تحت امر ابلاغ کرده‌اند, سالن شبیه‌ساز تیراندازی به ابعاد 15 در 20 متر مربع با حمایت‌ها و پشتیبانی سلسله مراتب فرماندهی و به اهتمام  گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شد.
 
وی افزود: خط آتش این سالن قابلیت تمرین تیراندازی با انواع سلاح ها اعم از آر پی جی 7, ژ 3, تیربار گرینوف, دوشکا و اسلحه تندر را دارد.

حادثه تروریستی تهران ساخته‌ دنیای استکبار است/هرگز از مقابله با آمریکا عقب نشینی نمی‌کنیم

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه شهادت ارث اولیاست و برای ما کرامت است، گفت: حادثه تروریستی تهران از ساخته‌ها و فرآورده‌های دنیای استکبار است.

نماز جمعه /صدیقیبه گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به حادثه تروریستی تهران و رذالت تروریست‌های زبون و فریب خورده بدبخت دنیا و آخرت اظهار داشت: این تروریست‌ها خیلی زود بساطشان برچیده شد، اما در مجلس با توجه به شرایط پیچیده امنیتی تعدادی از عزیزان به لقا الله پیوستند.  ادامه مطلب ...

هدف کوتاه‌مدت دشمنان «برهم زدن امنیت کشور» است


رهبری

دشمن، سه هدفِ کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را در دستور کار خود قرار داده است که هدف کوتاه‌مدت آن‌ها «برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه» است.

گران‌ترین رمضان تاریخ رقم خورد؛

سفره رمضان

بانک مرکزی از گرانی بی‌سابقه اقلام خوراکی در آستانه ماه رمضان سال ۱۳۹۶ خبر داد به طوری که سفره رمضان امسال را می‌توان گران‌ترین رمضان تاریخ قلمداد کرد.