ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

نخستین واکنش وزارت امور خارجه آمریکا پس از تأیید برجام از سوی رهبر معظم انقلاب

 
وزیر امور خارجه آمریکا درباره تأیید برجام بوسیله آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، سخن گفت.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب سایت وزارت امور خارجه آمریکا، جان کری در وزارت انرژی این کشور گفت: ما سه روز پیش شاهد تصویب برجام بودیم؛ زیرا روند نود روزه بازبینی کنگره منقضی شد و این توافق به طور رسمی به اجرا در خواهد آمد. او افزود: «امروز همچنین رهبر ایران به طور رسمی این توافق را پذیرفت». 
 
ادامه مطلب ...

قدرت پهپادها و موشک‌های ایرانی بسیار نگران‌کننده است


 دیده‌بان محیط عملیاتی ارتش آمریکا می نویسد: «سخنان حسین سلامی در مورد قدرت پهپادها و موشک‌های ایرانی بسیار نگران‌کننده است. سلامی اعلام کرده که برخی از این مدل‌ها، توانایی دسترسی تا برد دو هزار مایل را دارند که به راحتی اسراییل و کشورهای مدیترانه شرقی را مورد هدف قرار می‌دهد.» ادامه مطلب ...

چگونه با امام حسین(ع) محشور شویم+پاسخ آیت‌الله جاودان

چگونه با امام حسین(ع) محشور شویم+پاسخ آیت‌الله جاودان

اگر کسی می‌خواهد با سیدالشهدا(ع) محشور شود باید از زندگی‌اش مراقبت کند؛ ما نمی‌توانیم «نبی» بشویم اما می‌توانیم جزو صدیقین، شهدا و صالحین شویم. شهدا نه به معنای شهید راه خدا، این شهدا یعنی شاهدان.

خبرگزاری فارس: چگونه با امام حسین(ع) محشور شویم+پاسخ آیت‌الله جاودان 

ادامه مطلب ...

شعر حماسی حاج منصور در محضر رهبر انقلاب/ از برجام تا نفی مذاکره با کدخدا

شعرخوانی حماسی حاج منصور ارضی در محضر رهبر انقلاب با موضوع برجام و نفی مذاکره با کدخدا، مورد استقبال حاضرین در مجلس قرار گرفت.

  ادامه مطلب ...

در عاشورا دعوا بین دو نوع دیندارى بود

در عاشورا دعوا بین دو نوع دیندارى بود، یکى دیندارى تا مرز فداء و ایثار جان و مال و اسارت بچه ها و زنان و شلاق، و دیگرى دیندارى تا مرز امنیت و رفاه و احترام اجتماعى و ثروت! ادامه مطلب ...

ورود دو تیپ حزب الله عراق به سوریه+عکس

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید نبردها در محورهای عملیاتی شمالی کشور سوریه دو تیپ نظامی از رزمندگان گردانهای حزب الله عراق وارد سوریه شده اند. بنابر این گزارش، دو شب پیش حدود هزار و هشتصد نفر از رزمندگان یگان ویژه کماندویی گروه حزب الله عراق پس از ورود به سوریه وارد شهر دمشق شده و برای زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س) به منطقه "السیده زینب" واقع در جنوب پایتخت سوریه رفتند.

 

ادامه مطلب ...

عراق آزادی کامل «بیجی» را اعلام کرد

تهران – ایرنا – منابع نظامی عراق روز سه شنبه اعلام کردند که نیروهای مسلح این کشور، عناصر گروه تروریستی داعش را از شهرک بیجی در شمال بغداد بیرون رانده اند.

  ادامه مطلب ...

تحویل محموله جدید تسلیحاتی به تروریستها از سوی آمریکا+تصاویر

گروه بین الملل مشرق- رسانه های وابسته به گروههای تروریستی تکفیری ساعتی پیش اعلام کردند که محموله جدیدی حاوی موشک‌های ضد تانک آمریکایی را برای مقابله با نیروهای ارتش سوریه، دریافت کرده‌اند.

 

گروه بین الملل مشرق- رسانه های وابسته به گروههای تروریستی تکفیری ساعتی پیش اعلام کردند که محموله جدیدی حاوی موشک‌های ضد تانک آمریکایی را برای مقابله با نیروهای ارتش سوریه، دریافت کرده‌اند.

 
تحویل محموله جدید تسلیحاتی به تروریستها از سوی آمریکا
 
بنابر این گزارش، این تسلیحات شامل موشک اندازهای پیشرفته ضد زره تاو 2، استینگر و انواع مهمات و تسلیحات سنگین بوده است که برای مقابله با عملیات ارتش سوریه که با حمایت جنگنده‌های روسیه همراه است، بکار گرفته خواهد شد. بنابر اطلاعات منتشره، قسمتی از محموله جدید سلاح‌های آمریکایی از مسیر ترکیه به معارضان تحویل داده شده است.
 
تحویل محموله جدید تسلیحاتی به تروریستها از سوی آمریکا
 
ارسال این محموله بزرگ تسلیحاتی به القاعده و داعش در حالی صورت می پذیرد که پیشتر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه بصورت رسمی به عربستان، ترکیه، قطر و آمریکا نسبت به تسلیح تروریستها به سلاحهای جدید و بر هم زننده توازن در جبهه های نبرد شدیدا هشدار داده بود. لازم به ذکر است که با گذشت 3 هفته از آغاز عملیات هوایی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری در سوریه، بخش عمده ای توان نظامی القاعده، داعش و ... منهدم و صدها تن از اعضا و فرماندهان آنها به هلاکت رسیده اند.
 
تحویل محموله جدید تسلیحاتی به تروریستها از سوی آمریکا


اذعان آمریکا به نقش محوری ایران در منطقه


 

بنابر این گزارش، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همان‌طور که "باراک اوباما" رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح کرد، می‌توانیم به طور قطع ایران را به عنوان بخشی از هر گونه راه‌حل سیاسی در سوریه ببینیم اما، گمان نمی‌کنم که در حال حاضر به چنین مقطعی رسیده باشیم.»

 
اذعان آمریکا به نقش محوری ایران در منطقه+تصویر
 
وی در بخش دیگری از کنفرانس خبری خود با اشاره به نفوذ ایران در منطقه گفت: « نیاز به یک روند سیاسی داریم و این‌که اعضای ژنو در این مساله حضور داشته باشند. به طور یقین به روسیه و در پایان به ایران به منظور ایفای نقشی سازنده در این روند نیاز داریم. ترکیه نیز می‌تواند در مذاکره‌ها مانند هر بازیگر دیگر منطقه حضور داشته باشد.

ادامه مطلب ...