ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

پیکان 3 ،نمادی از وحشت تل آویو از موشک های بالستیک ایران

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک سامانه رهگیری جدید را برای دفع موشک های ایران، حزب الله و حماس، به سپر دفاعی خود افزوده است. 
ادامه مطلب ...

پیشروی نیروهای سوری در وادی‌ بردی

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در وادی بردی در حومه دمشق بر منطقه "وادی تمامه" مسلط شد.

  ادامه مطلب ...

حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها

حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها

  در کتاب «ثواب الاعمال و عقاب الاعمال» نوشته شیخ صدوق حدیثی از امام صادق (ع) نقل شده که مضمون آن بسیار تکان دهنده و قابل تامل است.
شرح این حدیث را در ادامه می‌خوانید:
من کان له دار و احتاج مؤمن إلی سکناها فمنعه إیّاها قال اللَّه عزّ و جلّ: ملائکتی عبدی بخل علی عبدی بسکنی الدّنیا و عزّتی لا یسکن جنانی أبدا.
کسی که خانه‌ای داشته باشد و مومنی محتاج سکونت در آن باشد و او نگذارد، خداوند عزوجل می‌فرماید: فرشتگانم! بنده ام به بنده دیگرم در مورد سکونت در دنیا بخل ورزید، به عزتم سوگند هیچ گاه در بهشتم  ساکن نخواهد شد.

صاحب کوادکوپتر جنجالی تهران شناسایی شد

 صاحب کواد کوپتر به پرواز در آمده در مرکز تهران شناسایی شده  و طی تحقیق و بررسی های اولیه صورت گرفته از سوی پلیس،صاحب وسیله پرنده اعلام کرد: پرواز این وسیله برای تصویر برداری جهت تهیه تیزر تبلیغاتی توسط یک شرکت فیلم سازی بوده که بررسی های تکمیلی درحال انجام است.  

ساختمان پلاسکو تهران آتش گرفت+عکس

سخنگوی آتش نشانی اعلام کرد: با اعزام آتش نشانان 4 ایستگاه به همراه دو خودرو نردبام و تشک نجات به محل آتش سوزی ساختمان پلاسکو، کار اطفاء حریق آغاز شده است. آتش‌سوزی از طبقه نهم به بالای مجتمع تجاری پلاسکو رخ داده است.

این ساختمان مرکز توزیع پوشاک در تهران است و پیش از این هم دچار حریق شده بود.

درباره دلایل این آتش سوزی هنوز خبری مخابره نشده است.

وقوع این آتش سوزی، ترافیک نسبتاً سنگین در تقاطع خیابان جمهوری و فردوسی ایجاد کرده و پلیس مجبور به اعمال محدودیت های خاص ترافیکی در خیابان‌های محل حادثه شده است.

خبرهای جدید حاکی است، با توجه به گستردگی آتش، چهار ایستگاه آتش نشانی دیگر به محل حادثه اعزام شده و در حال حاضر آتش نشانان 8 ایستگاه در حال اطفا حریق هستند.

 

کاریکاتور/ دست درازی ناکام آل‌سعود!!!

دادگاه مصر توافق‌ واگذاری جزایر "تیران و صنافیر" به عربستان را باطل اعلام کرد.

کاریکاتور/ دست درازی ناکام سعودی‌ها!!!

کاریکاتور/ بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیا!!!

آمریکا در عین حالی که بزرگ‌ترین مدعی حقوق بشر است، بزرگ‌ترین ناقض آن نیز هست و این بدین معنی است که حقوق بشر آمریکایی، بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیای ماست.

کاریکاتور/ بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیا!!!

دخالت‌های آمریکا زمینه را برای ورود تروریست‌ها به عراق فراهم کرد

العبادی 5

نخست‌وزیر عراق خواستار تحقیقی فراگیر در خصوص جبران خساراتی که در نتیجه ورود آمریکایی‌ها به این کشور به مردم وارد آمده است، شد.

آیا شر و بدی که به انسان می رسد به خواست خداوند است؟

طبق آموزه های قرآنی هر چه از جانب خداوند به انسان می رسد؛ خیر و نیکی است و امور نامناسب و ناگوار خواستگاه عمل و عوامل گوناگون دیگر است. 
ادامه مطلب ...