ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

پالایشگاهی که کشور ایران را از واردات بنزین بی نیاز می‌کند + فیلم

پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس به عنوان نخستین پالایشگاه طراحی شده بر اساس خوراک میعانات گازی با ظرفیت ۳۶۰هزار بشکه در روز شامل واحدهای تقطیر، تصفیه گاز مایع، تبدیل کاتالیستی، تصفیه نفتا، ایزومریزاسیون، تصفیه نفت سفید و نفت گاز با هدف تولید بنزین، گازوییل، گاز مایع و سوخت جت در کنار پالایشگاه فعلی بندرعباس ساخته شده است.

کمک 4 میلیاردی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان غیرعمد

کمک ۴ میلیاردی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان غیرعمد. رهبر انقلاب به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور، مبلغی معادل ۴ میلیارد ریال اختصاص دادند.

کمک 4 میلیاردی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان غیرعمد

به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، علاوه بر حمایت معنوی از این نهاد حمایتی، از ابتدای سال ۸۱ تا به امروز در مجموع مبلغی معادل یک میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان از سوی رهبر انقلاب برای آزادی بدهکاران غیربزهکار پرداخت شده است.

حمایت ۲۶۴ نماینده از نیروی قدس، سازمان اطلاعات و سایر نیروهای سپاه:

حمایت 264 نماینده از نیروی قدس، سازمان اطلاعات و سایر نیروهای سپاه: اگر سپاه نبود کشور هم نبود

  احمد امیرآبادی‌فراهانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) پارلمان بیانیه ۲۴۶ تن از نمایندگان مجلس درباره روز پاسدار را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/

کاریکاتور/ عربستان در آستانه هرج‌ومرج

عربستان در آستانه ایجاد هرج‌ومرج در خاندان آل‌سعود قرار گرفته است، حادثه حمله به کاخ محمد بن سلمان در ریاض نیز قطعاً سرآغاز تحرکات جدید و پرقدرت علیه محمد بن سلمان است. رسانه‌های دولتی اعلام می‌کنند که حادثه حمله به کاخ‌های پادشاهی تنها مربوط به ورود یک پهپاد تفریحی به فضای کاخ بوده است، اما کاربر شناخته‌شده توییتر به‌نام مجتهد در این مورد صحبت کرد و تأکید داشت که حادثه روی‌داده بسیار جدی‌تر از مسئله مطرح‌شده توسط رسانه‌های دولتی بوده است.

کاریکاتور/ عربستان در آستانه هرج‌ومرج

دولت چگونه بازار عراق را به عربستان واگذار کرد؟ + عکس

هشدار روحانی به کاخ سفید11

اگرچه روحانی وعده داد بود بازار مشاغل ایرانی را از چنگ رقبای منطقه‌ای خارج کند ولی بر خلاف شعارش، ایران اکثر بازارهای عراق را از دست داد و عربستان و ترکیه جایگزینش شدند.

  یکی از وعده‌های حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۶، بازپس گرفتن بازارها و شغل‌های ایرانی از رقبای منطقه‌ای بود.

روحانی در توصیف این شعار گفت:‌ 

ادامه مطلب ...

جولان اشغالی، عرصه تشدید ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه

در هفته گذشته بود که رسانه‌های خبری اعلام کردند پدافند هوایی ارتش سوریه تعداد ۳ فروند موشک را منهدم کرده است، حملاتی که به استان حمص، فرودگاه (الشعیرات) و پایگاه هوایی (الضمیر) انجام شد. بلافاصله بعد از حمله بود که پنتاگون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ حمله‌ای توسط آمریکا در سوریه صورت نگرفته است؛ حتی برخی منابع میدانی اطلاع دادند که تروریست‌ها نیز در این حمله دست نداشته اند، چرا که از بیرون خاک سوریه به این کشور حمله شده است.‌

جولان اشغالی، جولانگاه اسرائیلی‌ها برای بهانه جنگی جدید در منطقه!

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir

عاقبت جنگ ایران و عربستان از زبان یک فرد سعودی

فیلمی از اظهارات شنیدنی یک سعودی در مورد عاقبت جنگ ایران و عربستان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

عاقبت جنگ ایران و عربستان از زبان یک فرد سعودی+ فیلم  یک فرد سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی سخنان جالب و شنیدنی در مورد اتفاقات ناگوار برای عربستان سعودی در صورت رخ دادن جنگ میان این کشور و ایران را  بیان می‌کند.
این شهروند سعودی ضمن اعتراف به عدم توانایی مقاومت عربستان سعودی در برابر ایران می‌گوید: تایید می‌کنم که عربستان سعودی بیش از دو روز جلو ایرانی‌ها دوام نخواهد آورد. زیرا عربستان هنوز درگیر پنجاه‌هزار حوثی است و هنوز آب شیرین می‌کنیم که اگر ایران این دستگاه‌ها را بزند از تشنگی خواهیم مرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران با فرمانده ارتش دیدار کرد؛  سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان عالی رتبه سپاه ظهر امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران در فضایی صمیمی با ابراز خرسندی از وحدت، یکپارچگی و اخوت مثال زدنی موجود، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام ماموریت‌های محوله، تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا را موجب عصبانیت و یاس دشمنان و ابتر ماندن تلاش آنان برای ایجاد اختلاف در نیروهای مسلح و تضعیف توان دفاعی کشور دانستند.

در این دیدار همچنین بر پیش‌بینی و اجرای برنامه‌ها و اقدامات مشترک در راستای اهداف بازدارندگی و ارتقای آمادگی‌های دفاعی برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید احتمالی علیه منافع کشور تاکید شد.

این دیدار صمیمانه درحالی صورت گرفت که روز گذشته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با تجلیل از مواضع انقلابی و وحدت‌آفرین فرمانده کل ارتش، فرمودند: سرلشکر موسوی در عین دلبستگی سازمانی و پایبندی عاطفی به ارتش که حفظ و تأکید بر آن لازم است، سخنان بسیار خوبی در خصوص اتحاد نیروهای مسلح بیان کردند که این سخنان نشان‌دهنده عقل مدیریتی و صفای باطنی است و ارتش را در چشم مردم بیش از پیش ارزشمند می‌کند.