ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

AK-103 در ایران تولید می شود+عکس

AK-103 در ایران تولید می شودبه گزارش مشرق،  16مرداد ماه جاری بود که خبرگزاری تسنیم در خبری مهم، از خرید سلاح‌های جدید انفرادی خبر داد. این سلاح‌ها، همان سلاح‌های مشهور AK-103 یا همان کلاشنیکف‌های 103 بودند.
حالا با گذشت نزدیک به 15 روز از انتشار خبر و بازتاب بسیار زیاد آن در رسانه‌های داخلی و خارجی، صبح امروز سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در یک نشست خبری، در پاسخ به سوال یک خبرنگار در باره این خرید، خبر را تایید کرده است.
وزیر دفاع امروز با اشاره به موضوع خرید سلاح سبک کلاشنیکف گفته است: در 10 سال گذشته به علت اولویت طرح‌های هوا و فضا و دریایی، تولید سلاح‌های سبک کم شده بود اما با توجه به بحران‌های منطقه‌ای این خرید صورت گرفت که البته زیرساخت‌هایی نیز برای تولید این سلاح در داخل فراهم شده است. ما در داخل کشور امکان تولید سلاح‌های سبک و انفرادی را داریم و همه نیازهای نیروهای مسلح در کشور فراهم می‌شود. 

دستگیری عناصر متواری داعش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در اقدامی مشترک از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف قرارگاه نجف سپاه، عناصر متواری داعش شناسایی و دستگیر شدند 

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات در خصوص ضربه به تیم تروریستی داعش به شرح زیر است:

به توفیق الهی و عنایت حضرت بقیه الله العظم (عج)، متعاقب ضربه به تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور در تاریخ 25و 95/5/26 ، با پیگیری های اطلاعاتی بعمل آمده، سایر عناصر متواری گروه شناسایی و در تاریخ 28 مرداد دستگیر شدند.

همچنین در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر مخفیگاه ها و دپوی گروه شناسایی و مقادیر قابل توجهی کیت و ریموت های الکترونیکی، سلاح کلاشینکف، سلاح M6 آمریکایی، نارنجک، کمربند و جلیقه انفجاری، چاشنی الکتریکی و لوازم ساخت بمب و وسایل مرتبط که برای اقدامات تروریستی در داخل کشور مخفی شده بود کشف و ضبط گردید.

دست مصنوعی شهید تقحص شده

عکس/ دست مصنوعی شهید تقحص شده

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، شهید احمد صداقتی    در عملیات «فرمانده کل قوا» از ناحیه دست مجروح و یکی از دستانش قطع شده بود، اما با این وجود بار دیگر در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور یافت. او که فرماندهی یکی از گردان های «لشکر 14 امام حسین (ع)» را بر عهده داشت، سرانجام سال 61 در عملیات «محرم» و منطقه شرهانی به شهادت رسید و پیکرش در فروردین ماه 1392 به همراه قمقمه ای که پس از 30سال همچنان آب درونش داشت و همچنین دست مصنوعی اش تفحص شد.

منبع: مشرق

نصرالله: در جنگ آینده ما پیروز میدانیم

نصرالله

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳روزه سال ۲۰۰۶ میلادی را خارج از سنتهای طبیعی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته در گفتگو با شبکه خبری المنار گفت: پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه سال 2006 میلادی خارج از سنتهای طبیعی بود، و این پیروزی با اراده و یاری و حمایتهای خداوند محقق شد.

وی افزود: نمی‌توان آنچه را در جنگ 33روزه رخ داد توضیح داد، فقط می‌توان گفت که این یک پیروزی الهی بود و وعده‌ای بود از جانب خداوند برای مجاهدان صبور.

دبیرکل حزب‌الله گفت: ایمان ما به پیروزی مبتنی بر ایمان ما به وعده خداوند به مجاهدان بود و من یقین دارم که اگر هر جنگی علیه ما شعله‌ور شود، ما پیروز میدان خواهیم بود.

استقبال اسرائیل از نزاع بین شیعه و سنی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فاش کرد نزاع شیعه و سنی می‌تواند برخی کشورهای عرب را به سوی اسرائیل بکشاند.

موشه یعلون ضمن یک سخنرانی گفته است: رژیم ایران همچنان به حمایت از سازمان‌های ضد اسرائیلی ادامه می‌دهد و دشمنان ما را تقویت می‌کند.
وی می‌افزاید: «این واقعیت که حکومت‌های عرب سنی در منطقه دارای منافع مشترک بسیاری با اسرائیل هستند، حتی آن کشورهایی که هنوز با اسرائیل پیمان صلح امضاء نکرده‌اند و از جمله امیرنشین‌های عرب حوزه خلیج فارس و کشورهای عرب شمال آفریقا، امروز که خود را با تهاجم حکومت شیعه ایران روبرو می‌بینند به اسرائیل نزدیک می‌شوند و منافع مشترک به وجود می‌آید.»
البته یعلون به این واقعیت اشاره نکرده است که هیچ مسلمان راستینی- اعم از شیعه و سنی- هرگز نمی‌تواند رژیم کودک‌کش و اشغالگر فلسطین مقدس را که همزمان با حزب‌الله شیعه و حماس و جهاد اسلامی سنی می‌جنگد و در تجاوزطلبی فرقی میان این گروه‌ها قائل نیست، دوست خود تصور کند اما طبیعتا حساب برخی رژیم‌های مرتجع و ضد مردمی در منطقه از اسلام جداست و اگر میان آنها دوستی و ائتلافی هم شکل می‌گیرد ائتلاف علیه اسلام اصیل (ضداستکباری) است.

دولت در سال آخر معیشت را تحت الشعاع انتخابات قرار ندهد/اقدام سال ۶۷ امام علیه منافقین خدمت به اسلام بود

سیداحمد خاتمی

خطیب نماز جمعه تهران در سال پایانی کار دولت یازدهم به آنها توصیه کرد که مبادا انتخابات آینده باعث شود همه چیز سیاسی شده و معیشت مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، آیت‌الله احمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: همه دولتهای بعد از انقلاب مشروع بوده و تنفیذ ولایت را داشتند بنابراین اپوزیسیون دولت بودن در نظام اسلامی جایی ندارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: این دو شهید در برابر دنیای استکبار قهرمانانه ایستاده و بر ارزشهای انقلاب پافشاری کردند و الگوی همه مسئولان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هستند.

خطیب نماز جمعه تهران درباره رفتار قوای مجریه، قضائیه و مقننه خاطر نشان کرد: یک رفتار، رفتار متملقانه است و اینکه کسانی انتظار داشته باشند که ما همیشه از آنها تعریف کنیم در حالیکه این رفتار غیر اسلامی است. رفتار دوم، رفتار بدبینانه است و اینکه همه چیز را سیاه ببینیم و این درحالی است که عیب‌جویی یک بیماری مسری است.

آیت الله خاتمی افزود: رفتار سوم، یک رفتار ناصحانه است و رفتار ناصحانه یعنی خوبیها را دیدن و تجلیل کردن و نارساییها را نقد سازنده کردن و این منش دینی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره سال پایانی دولت گفت: در ادوار گذشته در سال چهارم دولتها همه چیز را تحت‌الشعاع انتخابات بعدی قرار می‌‌دهند و به کار مردم بهایی داده نمی‌شود. دوستانه به دولتمردان عرض می‌کنم تا روز پایانی در خدمت مردم باشید و مبادا انتخابات آینده باعث شود همه چیز سیاسی شده و معیشت مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

وی با اشاره به برنامه جدید دنیای استکبار در مورد منافقین اظهار کرد: دنیای استکبار برنامه جدیدی علیه ملت ایران دارند و آن برنامه این است که جنازه در حال احتضار منافقین آمریکایی را دوباره زنده کنند در حالی‌که این جنازه هرگز زنده شدنی نیست.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به پرونده سیاه منافین عنوان کرد: منافقین با 17 هزار ترور مردم بیگناه سیاه‌ترین پرونده را در کارنامه خود ثبت کردند و آنچه این روزها در رابطه با داعش می‌شنویم سال 59 و 60 منافقین در ایران پیاده کردند.

آیت الله خاتمی افزود: زمانی که منافقین پادوی صدام بودند به دستور صدام شیعیان و کردهای عراقی را قتل عام کردند و الان هم در کنار داعش در عراق و سوریه مسلمان‌کشی می‌کنند.

وی گفت: قراردادی بین منافقین و دولت جلاد عربستان شکل گرفته است که این قرارداد میلیاردی بوده و حاصل آن این است که منافقین جاسوسی کنند و پول بگیرند.

خطیب نماز جمعه تهران با مخاطب قرار دادن کشورهای خارجی گفت: آنچه که واقعا مایه تاسف است کشورهایی که پرچم مبارزه با تروریسم را بلند کرده‌اند ملجاء و ماوای تروریستهای آدم‌کش هستند.

آیت الله خاتمی با اتفاقات سال 1367 و جوسازی شبکه‌های بیگانه، خاطر نشان کرد: آنچه امام راحل در سال 67 صورت داد کاری قرآنی، فقهی، انقلابی و خدمتی بزرگ به ملت مسلمان ایران بود.

وی افزود: اگر آن روز امام آن خدمت جانانه را به ملت ایران نکرده بود ما گرفتاریهای فراوانی داشتیم و امنیت امروز ما مدیون کار انقلابی امام است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه منافقین داعشیهای ایران هستند، تصریح کرد: در اروپا برای منافقین همایش می‌گذارند و در داخل هم کسانی همراه منافقین و داعش می‌شوند. 

آیت الله خاتمی در پایان تاکید کرد: از شاگردان امام خمینی (ره) می‌خواهم نگذارند امام مظلوم و غریب باشد.

انتهای پیام/

زنجبیل به جای قرص‌های مسکن/سردردهای اتفاقی را گیاهی درمان کنید

زنجبیل گیاهی مملو از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که به درمان سردردهای اتفاقی کمک می کند.

بیش از ۲۰۰۰ سال است که در طب چین از زنجبیل برای درمان دردهای گوارشی استفاده می شود. زنجبیل به طورطبیعی به شکل ریشه رشد می کند و به اشکال گوناگون قابل خوردن یا نوشیدن است و برای پیشگیری از چندین بیماری مورداستفاده واقع می شود.

زنجبیل حاوی منیزیم، روی، و کروم است که موجب افزایش جریان سالم خون می شود، و در عوض از سرد شدن، تب و عرق کردن بیش از اندازه بدن جلوگیری می کند. به منظور کاهش درد و التهاب همچون آسپرین و ایبوپروفن عمل می کند. از اینرو برای درمان سردرد، چای زنجبیل می تواند مفید باشد.

بعلاوه مصرف زنجبیل به از بین رفتن حالت تهوع کمک می کند. محققان به ۸۰ دانشجوی افسری دریایی ۱ گرم پودر زنجبیل یا دارونما دادند. در طول مدت ۴ ساعت سفر دریایی، آنهایی که زنجبیل مصرف کرده بودند حالت تهوع کمتری را گزارش کردند.

زنجبیل با مقابله با رسوبات چربی که معمولا در عروق خونی مشاهده می شود، به بهبود سیستم ایمنی بدن هم کمک می کند، عفونت های باکتریایی معده را کاهش می دهد و با سرفه های بد یا سوزش و خارش گلو مقابله می کند.

در بسیاری از زنان، مصرف زنجبیل می تواند به تسکین دردهای شکمی دوره عادت ماهانه نیز کمک کند. همچنین تاثیر این داروی گیاهی در کاهش التهاب و حالت تهوع دوره بارداری اثبات شده است.

ترامپ: اوباما گستاخانه درباره پرداخت پول به ایران دروغ گفته است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آگاه سازی، “دونالد ترامپ” نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باراک اوباما رئیس جمهوری را به دروغ گویی درباره پرداخت پول نقد به ایران در ازای آزادی زندانیان این کشور متهم کرده است.

ترامپ پنج شنبه شب در سخنانی در ایالت کارولینای شمالی گفت اوباما درباره پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار پول به ایران پس از آزادی ۴ زندانی امریکایی «آشکارا و گستاخانه دروغ گفته است.»  ادامه مطلب ...

جمعه یعنی انتظار بی کران' 
جمعه یعنی دور شو از دیگران'
جمعه یعنی طالب مهدی شدن'
جمعه یعنی ضد بد عهدی شدن'
جمعه یعنی آرزوی فاطمه'
جمعه یعنی گریه بی واهمه'
جمعه یعنى مست و بی پروا شدن'
جمعه یعنی عاشق زهرا شدن'
جمعه یعنی تیغ در دست علی'
جمعه یعنی هستی هست علی'
جمعه یعنی با شهیدان ساختن'
جمعه یعنی برقه برانداختن'
جمعه یعنی با یتیمان خوب باش'
جمعه یعنی ساده و محبوب باش'
جمعه یعنی درد را درمان کنی'
جمعه یعنی آنچه خواهی آن کنی'
جمعه یعنی یک بهانه یک نفس'
جمعه یعنی شاد بیرون از قفس'
جمعه یعنی عید، یعنی پاک شو'
همنشین انجم و افلاک شو'
جمعه یعنی با خودت آسوده باش'
جمعه یعنی آنچه او فرموده باش'
جمعه یعنی یک نداصاحب الزمان