ققنوس

عمومی

ققنوس

عمومی

قادریم دشمنان را 2 هزار کیلومتر آن‌سوی مرزها هدف بگیریم

سخنگوی سپاه پاسداران گفت:‌ در صنعت موشکی به پیشرفت‌های بالایی رسیدیم و قادریم دشمنان خود را 2 هزار کیلومتر آن سوی مرزها هدف قرار دهیم.  

قادریم تا دشمنان را 2هزار کیلومتر آن‌سوی مرزها هدف بگیریم/تعداد کمی مستشاران در عراق و سوریه داریم

 سردار سرتیپ دوم رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی «نبأ» که در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز به لطف ملت و رهبری معظم انقلاب و قدرت دفاعی کشور می‌توانیم از خود و حامیان‌مان دفاع کنیم اظهار داشت:‌ در جنگ اراده‌ها انقلاب اسلامی بر گفتمان شرق و غرب پیروز شده است و لذا دشمن تلاش می‌کند داشته‌های ما را کوچک و داشته‌های خود را بزرگ جلوه دهد. 

وی با اشاره به اینکه تعداد بسیار محدودی از مستشاران ایرانی در عراق و سوریه حضور دارند اظهارداشت: اما قدرت مستشاران ایرانی مقاومت و پیروزی را به ارمغان آورده است. 

رمضان‌شریف با اشاره به قدرت بالایی دفاعی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:‌ ما امروز در صنعت موشکی به پیشرفت‌های بالایی رسیدیم و قادر هستیم دشمنان خود را تا 2 هزار آن سوی مرزها نشانه گیریم. 

سردار شریف با اشاره به تاکید دشمن در گزینه نظامی و قدرت دفاعی ایران در مقابل مستکبرین عنوان داشت: دلیل اینکه دشمن می‌ترسد گزینه ‌نظامی را عملیاتی کند قدرت مقابله به مثل جمهوری اسالامی ایران است. 

وی تاکید کرد: جارو جنجال‌های اخیر آمریکا نزد ملت ما پشیزی ارزش ندارد و راهپیمایی 22بهمن نشان داد که ملت ایران پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی و گفتمان امام و رهبری ایستاده‌اند. 

سردار رمضان شریف در پایان خاطر نشان کرد: مفتخریم که بگوییم مجربترین و کار آزموده‌ترین نیروهای دفاعی در اختیار ملت ایران است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.